Bar American

Carpe Noctem

Harry Potter and the Deathly Hallows [SPOILERS!!!]

Hallo,

LEES DIT TOPIC NIET, ALS JE NIET GESPOILED WILT WORDEN! JE BENT GEWAARSCHUWD!!

Voor de mensen die Harry Potter in het Engels lezen en het boek al uit hebben, kunnen hier met elkaar bespreken wat ze van het 7de en laatste deel vonden.

Ik heb ook even het filmpje er bij gedaan van Rowling zelf, die in de nacht van 21 Juli 2007 in het Natural History Museum het eerste hoofdstuk van Deathly Hallows voorleest.

J.K. Rowling midnight reading Harry Potter and the Deathly Hallows

-------------------------------

Ik heb 'm zelf in 2 dagen (30,5 uur in totaal) uitgelezen.
Ik vind het een prachtig boek. Het is een 'laatste' boek, die perfect bij de rest past.
Het leukste was om er achter te komen dat 9 van de 10 theorieen die ik zelf had, allemaal klopte. Zelfs de slaapkamers van Sirius en Regulus had ik zelf al eerder in een eigen verhaal gebruikt en het klopte gewoon precies!

Alles wat gebeurde greep me echt naar de keel... Sirius' motor, de brief van Lily, de moord op James & Lily, Peter die zichzelf afmaakt, het verhaal van Ariana, R.A.B. die inderdaad Regulus Arcturus Black bleek te zijn, Kreacher die gewoon misunderstood was, Narcissa die een hart laat zien, Dobby... R.I.P. EN de grootste tranen trekker...De reapearance van James, Lily, Sirius en Remus...

Van mij hadden ze wel dat laatste hoofdstuk er uit mogen laten... Het feit dat Snape de laatste credits krijgt, met de woorden 'bravest man ever', vond ik erg grof tegenover James, Lily en Sirius. Ook Remus heeft ontzettend veel cool-points verloren en lame-points gegained.

En nu de mensen die enorme cool-points hebben verdient: Harry, Dudley, Petunia, Regulus, Kreacher, Narcissa... maar de allermeeste gaan naar Molly... thank you for what you did. You're my hero.

This week I'm taking a break from all my activities... it was all quite a blow.

Weergaven: 14

Hierop reageren

Bar American related links

© 2021   Gemaakt door Bar American.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden